exit menu bresser

Kantoor herinrichten voor de 1,5m samenleving

De coronacrisis duurt al een tijdje, en het is inmiddels meer dan duidelijk dat we ons aan moeten gaan passen aan het nieuwe normaal: de anderhalvemeter maatschappij. Ook kantoren zullen de nodige aanpassingen moeten doorvoeren, zodat er op een nieuwe, veilige manier gewerkt kan worden op kantoor.

Corona proof kantoorpand

De Bresser kan uw organisatie ondersteunen om uw kantoorpand Corona proof te maken. Zo kan er een route worden gemaakt in het pand zodat personeel zich op een veilige manier kan verplaatsen. Het is hierbij van belang dat er duidelijke voorrangssituaties gemarkeerd moeten worden. Zo kan het personeel zich verplaatsen en is er geen onduidelijkheid.

Gezamenlijke kantoor ruimtes

In een gezamenlijke kantoor ruimte is het belangrijk om de anderhalve meter te hanteren. Soms is de ruimte te klein en is dit niet mogelijk dan is het van belang dat er gewerkt wordt met preventie schermen. Mocht het kantoor groot genoeg zijn om de anderhalve meter te hanteren dan is dit niet nodig. De Bresser kan er voor zorgen dat alle kantoor ruimtes snel en goed georganiseerd worden aangepast voor uw organisatie, zodat uw personeel veilig door kan gaan met de betreffende werkzaamheden.

Vergaderzaal en kantine

In vergaderzalen en kantines is het ook belangrijk dat er grotere tafels geplaats worden om zo de anderhalve meter te waarborgen. Ook moet er nu rekening gehouden worden hoeveel stoelen er om een tafel heen worden gezet. Dit ligt aan de afmeting van de tafel en de ruimte. Hoeveel personen mogen er nog in de vergaderruimte of kantine? Al deze vragen kan de Bresser voor uw uitzoeken met de vervolgactie tot het omtoveren tot een Corona proof vergaderzaal en kantine!

Mocht uw huidige meubilair zoals een vergadertafel of kantine tafel te klein zijn om er Corona proof aan te vergaderen of pauzeren, maar u wilt deze wel behouden? Dan staan wij ook altijd voor u klaar. Uw inboedel kan (tijdelijk) bij ons in opslag. Zo behoudt u, de inboedel voor betere tijden.

Aandachtspunten voor de nieuwe werkomgeving

Het is handig om voor elke medewerker individuele kantoorproducten en hulpmiddelen te bieden. Op deze manier hoeft er niks te worden geleend van elkaar.

Zorg ook voor meer audio of video faciliteiten er worden meer afspraken met externe partners online uitgevoerd. Deze capaciteit moet ook worden opgeschaald.

Worstelt u met vragen?

Worstelt u met vragen? En wilt u de werkomgeving van jouw organisatie optimaal voorbereiden op de anderhalve metersamenleving? Dan komen wij graag in contact om samen te sparren over uw situatie. U kan ons mailen naar  info@bresserbackup.webinet.nl of bel 013-528 23 72 dan plannen we een vrijblijvend gesprek in voor u!

Ontvang nu ook uw offerte via onze videochat

1 Plan een video chat
2 Laat ons uw huis zien
3 Ontvang een offerte